Covalis
Foto Auto Wasstraat1822415 640
10 oktober 2017

U zult het vast wel een keer meegemaakt hebben. Er komen facturen voor van diensten waar we eigenlijk geen gebruik meer van maken. Of sterker nog, opeens komt u erachter dat het contract niet tijdig is opgezegd. Met gevolg dat we de komende periode voor niets betalen.

Leg uw lidmaatschappen of abonnementen maar eens op een rij. Kijk hoeveel en hoe vaak er gebruik van wordt gemaakt. In onze praktijk komen we tegen dat er abonnementen voorkomen die geadresseerd zijn aan personen die al geruime tijd de organisatie hebben verlaten. Of softwareprogramma’s worden aangehouden zonder dat deze worden gebruikt. We zijn het normaal gaan vinden. Vanuit facilitair oogpunt leveren we gewoon en knijpen een oog dicht. Immers het zijn de centen van de organisatie en daar kunnen we toch niets aan doen.

Als u dit herkent en u wilt deze verspilling een halt toe roepen, wordt het tijd om uw contracten eens door de wasstraat te halen. Het voorjaar komt eraan, dus zie het als een voorjaar schoonmaakbeurt. U krijgt overzicht, u helpt uw organisatie er mee en u bewijst er ongetwijfeld ons milieu ook een dienst mee.

Wilt u echt werk maken van uw Contractmanagement en u kunt daarbij een steun in de rug gebruiken, neem dan contact met ons op of volg de open trainingen: training Contractmanagement

Artikel delen?